Մարդիկ երկրի վրա դեռ յոթ միլիարդ են, և այս թիվը ամեն տարի աճում է, յուրաքանչյուր մարդ իր ծնված օրվանից ունի պահանջմնուքներ: Երեխան անմիջապես ծնվելուց հետո, ցանկանում է ուտել: Մարդիկ ունեն պահանջմունք, այդ պաատճառով նրանք օգտվում են բարիքներից, տարբեր արտադրամասեր վաճառում են բարիքներ, և դրա դիմաց ստանում մեկ այլ բարիք: Բարիքը ստեղծելու համար հարկավոր են ռեսուրսներ: Դպրոցում երեխաները ստանում են գիտելիք (բարիք), ուսուցիչը վաճառում է իր ունակությունները, և ստանում աշխատավարձ, նա աշխատուժն է:
Բարիքները լինում են երկու տեսակի՝ ֆիզիոլոգիական և կենսաբանական: ֆիզիոլոգիական բարիքը ստեղծում են տարբեր կազմակերպություններ՝ օրինակ հացատունը պատրաստում է հաց, օգտագործելով աշխատուժ և ռեսուրսներ: Նրանք դրա դիմաց ստանում են շահույթ: Կենսաբանական բարիք է՝ մարդկանց հոգատարությունը իրար նկատմամբ, կամ հարգանքը, առանց կենսաբանական բարիքի շատ ֆիզիոլոգիական բարիքներ կարող են չլինել, օրինակ եթե խանութում աշխատողը շատ վատ վերաբերվի գնորդին, նա ոչինչ չի գնի և ի վերջո խանութը կփակվի:
Բարիքները լինում են երկու տեսակի՝ ֆիզիոլոգիական և կենսաբանական: ֆիզիոլոգիական բարիքը ստեղծում են տարբեր կազմակերպություններ՝ օրինակ հացատունը պատրաստում է հաց, օգտագործելով աշխատուժ և ռեսուրսներ: Նրանք դրա դիմաց ստանում են շահույթ: Կենսաբանական բարիք է՝ մարդկանց հոգատարությունը իրար նկատմամբ, կամ հարգանքը, առանց կենսաբանական բարիքի շատ ֆիզիոլոգիական բարիքներ կարող են չլինել, օրինակ եթե խանութում աշխատողը շատ վատ վերաբերվի գնորդին, նա ոչինչ չի գնի և ի վերջո խանութը կփակվի:
Комментариев нет:
Отправить комментарий